صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مسلما بارها و بارها عبارت تبلیغ در گوگل یا تبلیغات در گوگل را شنیده‌اید و حالا می‌خواهید بدانید که این کار چگونه انجام می‌شود. پیش از این که این نوشته را بخوانید، توصیه می‌کنم نوشته تبلیغات در گوگل ادوردز چیست؟ را مطالعه کنید و سپس خواندن این نوشته را ادامه دهید.

به‌طور کلی برای این که بتوانید تبلیغات خود را آغاز کنید و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، می‌توانید یکی از دو راه زیر را انتخاب کنید:

۱- بهره‌گیری از خدمات تبلیغات مدیریت شده

خدمات مدیریت شده به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که شما مدیریت و بهینه‌سازی آن را کاملا به یک شرکت (در اینجا یک آژانس تبلیغاتی) می‌سپارید و خودتان به جز دریافت گزارش و نتیجه، کار دیگری انجام نمی‌دهید. این شیوه برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط بهترین انتخاب است. زیرا شما می‌توانید باری را از روی دوش خود بردارید و دیگر درگیر بهینه‌سازی و یا ایجاد تبلیغات و مدیریت روزانه نباشید.

در این حالت شما کلمات کلیدی، آدرس سایت، زمان و چند پرسش دیگر را پاسخ می‌دهید و آژانسی مثل فرنیان (ما!) تبلیغات شما را اجرا می‌کنیم و شما در صفحه اول گوگل و یا به انتخاب خودتان، در رتبه اول گوگل قرار می‌گیرید. شما صرفا بسته مورد نظرتان را از صفحه تعرفه تبلیغات در گوگل انتخاب می‌کنید، اطلاعات خواسته شده را تکمیل می‌کنید و پرداخت را انجام می‌دهید. دیگر نیاز نیست درگیر کار با داشبورد پیچیده ادوردز و … باشید. همه کارها را همکاران ما در فرنیان برای شما انجام می‌دهند.

۲- خرید/ساخت و شارژ اکانت اختصاصی گوگل ادوردز

در صورتی که چندین کسب‌وکار مختلف دارید، دانش قابل قبولی در زمینه مدیریت تبلیغات ادوردز دارید و یا بهتر بگویم، سرتان برای سر و کله زدن با گوگل ادوردز درد می‌کند، می‌توانید به سراغ این گزینه بروید. در این حالت شما یک اکانت اختصاصی در ادوردز دریافت می‌کنید و آن را هرچقدر که بخواهید توسط فرنیان شارژ می‌کنید. با این اکانت شما می‌توانید تبلیغات خود را ایجاد کنید، آن را بهینه کنید و در هر لحظه گزارش دلخواه را دریافت کنید.

اما دقت کنید که در این حالت، به جز پرسش و پاسخ و مشاوره، خدماتی مدیریت تبلیغات به شما تعلق نمی‌گیرد و تمامی مسئولیت‌های مدیریت و حتی مسدود شدن حساب کاربری شما به خاطر سرپیچی از قوانین ادوردز، به عهده خودتان است.

در این نوشته دو راهکار موجود برای شروع تبلیغات در صفحه اول گوگل و یا حتی رتبه اول گوگل را خواندید. حال بهتر است بر اساس میزان نیروی انسانی موجود در کسب‌وکارتان، دانش، وقت کافی و … یک گزینه را انتخاب کنید و همین امروز تبلیغات خود را آغاز کنید.

  • ۹۷/۰۱/۲۴
  • سامان داوودیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی