صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که همکاران و مشتریان ما از ما می‌پرسند این است که چگونه می‌توان پارتنر گوگل شد؟ به همین جهت تصمیم گرفتم در این مقاله در مورد پارتنرشیپ با گوگل ادوردز توضیح بدهم.

به‌طور کلی شرکت‌هایی که مشتریان زیادی دارند و در طی ماه رقم زیادی تبلیغات از گوگل خریداری می‌کنند، می‌توانند برای دریافت پارتنرشیپ اقدام کنند. پارتنرشیپ در گوگل به دو نوع تقسیم می‌شود:

  1. پریمیر پارتنر (Premier Partner)
  2. گوگل پارتنر

گوگل پارتنر عادی

شرکت‌هایی که حداقل یک سال پیش درخواست پارتنرشیپ با گوگل داده‌اند، حداقل یک نفر از کارکنان آنها مدارک گوگل را دارد و حداقل در طی ۳ ماه گذشته ۱۰۰۰۰ دلار تبلیغات کرده‌اند، اصطلاحا Elligible می‌شوند که نشان گوگل پارتنر را دریافت کنند.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

گوگل را که دیگر می‌شناسید؛ غول نرم افزاری که از نقشه و موتور جست‌وجو گرفته تا سیستم عامل موبایل و دیگر حیطه‌های نرم‌افزاری فعالیت دارد. اما جدا از ساخت تمام این محصولات نرم افزاری، گوگل در زمینه تبلیغات دیجیتال نیز سابقه طولانی دارد و امروز قصد داریم تبلیغات در گوگل مپ را به شما معرفی کنیم.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

گوگل ادوردز از فاکتورها و معیارهای مختلفی برای رتبه‌دادن به تبلیغات در نتایج جست‌وجو بهره می‌برد. خوشبختانه برخلاف نتایج طبیعی، گوگل تا حد ممکن در مورد این فاکتورها شفاف عمل کرده است و ما می‌دانیم که چگونه می‌توان آنها را تا حد ممکن بهبود داد.

یکی دیگر از فاکتورها و فرمول‌هایی که تاثیر به‌سزایی در رتبه شما در تبلیغات گوگلی دارد،‌ Ad Rank است. اد رنک موقعیت تبلیغ شما در نتایج جست‌وجو را مشخص می‌کند. این فرمول هر زمان که تبلیغ شما وارد مزایده می‌شود و در صفحات جست‌وجو نمایش داده می‌شود محاسبه می‌شود. پس هر تغییری به جهت بهبود آن در اسرع فرصت ممکن اعمال می‌شود.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

داشتن بهترین تبلیغات در گوگل ادوردز، یعنی صرف کمترین هزینه ممکن و دریافت بیشترین بازخورد ممکن از این سرویس. یکی از فاکتور‌هایی که در این مسیر حائز اهمیت است، بالا بردن امتیاز کیفی یا Quality Score در گوگل ادوردز است. بالا بردن نرخ این فاکتور هم می‌تواند در کاهش هزینه‌ها به شما کمک کند (که پیش‌تر نقش امتیاز کیفی در محاسبه هزینه‌ها را توضیح داده بودیم) و هم می‌تواند با بالا بردن Ad Rank، تبلیغ شما را بالاتر از بقیه نشان دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با زیر و بم امتیاز کیفی بیشتر آشنا شویم.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

در این که گوگل ادوردز یک سیستم پیچیده‌ است هیچ شکی نیست! اما این پیچیدگی به یک چوب دو سر طلا تبدیل شده است. افراد زیادی ادعا می‌کنند که در مدیریت تبلیغات گوگل متخصص هستند و اغلبا چون به سادگی نمی‌شود تخصص یک مشاور را تشخیص داد، حق با آنها است.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

یک ابزار لازم و ضروری برای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا همان PPC، ابزار Google Keyword Planner نام دارد.

گوگل کی‌ورد پلنر به شما اجازه می‌دهد انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغات کلیکی خود را ساده‌تر انجام دهید. اما چرا یاد گیری این ابزار ضروری است؟ چون انتخاب بهترین کلمات کلیدی به شما کمک زیادی می‌کند تا به نتیجه دلخواه خود از تبلیغات کلیکی برسید و چه کسی است که چنین چیزی را نخواهد؟

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

هنگامی که شما یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز که تمامی ویژگی‌های آن فعال است را راه اندازی می‌کنید، دو گزینه‌ی Standard Ad Delivery و Accelerated Ad Delivery پیش رو دارید که هرکدام از این انتخاب‌ها، چگونگی نمایش تبلیغ و صرف بودجه شما را تعیین می‌کند. قبل از هر چیز بیایید ببینیم هر کدام از این دو روش، به طور کلی چه کاری را انجام می‌دهند.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

Ad Extension چیست؟

بگذارید خیلی ساده و با سه سوال شروع کنیم؛

  • آیا می‌خواهید تبلیغ ادوردز شما نسبت به بقیه متمایز باشد؟
  • یا می‌خواهید نرخ تبدیل کلیک به مشتری خود یا همان CTR را افزایش دهید؟
  • می‌خواهید روشی یاد بگیرید که بتوانید Quality Score خود را بالا ببرید؟

اگر جوابتان بله، بله و بله بوده، حالا وقت آن رسیده در Ad Extension استاد شوید.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

یکی از مباحثی که در هزارتوی گوگل ادوردز وجود دارد، انتخاب کلمه کلیدی است. البته انتخاب کلمه کلیدی به خودی خود امری ساده به نظر می‌رسد اما در گوگل ادوردز ۴ مدل کلمه کلیدی وجود دارد. در این پست به شما کمک می‌کنیم با شناخت هرچه بهتر این ۴ نوع کلمه کلیدی، بتوانید سبد کلمات کلیدی در هر کمپین خود در گوگل ادوردز را هرچه بهتر کامل‌تر کنید.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

یکی از امکانات مهم در تبلیغات گوگلی امکان زمان‌بندی نمایش تبلیغات است. امکانی که می‌تواند در بودجه شما صرفه‌جویی کند و بازخورد بهتری برای تبلیغات شما رقم بزند. بگذارید با یک مثال شروع کنم؛‌ در نظر بگیرید شما کارتان فروش سرویس‌های اینترنت است و می‌خواهید برای این مسئله در ادوردز و با کلمات کلیدی خرید اینترنت، خرید ADSL و … تبلیغات کنید. اگر زمان نمایش تبلیغ را مشخص نکنید ادوردز بودجه شما را به ۲۴ ساعت تقسیم می‌کند و در تمامی ساعات شبانه روز نمایش می‌دهد.

  • سامان داوودیان