صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هماهنطور که میدانید تبلیغ در شبکه های اجتماعی مثل face book، instagram، twitter، روزنامه های کثیر الانتشار، مجلات، تلویزیون (به طور کلی مطبوعات) بهینه سازی موتورهای جستجو، سایت های اینترنت از جمله روش های اثرگذار در زمینه بازاریابی هستند. از کلیه روش های تبلیغاتی ذکر شده با هدف حفظ و بهبود ارتباط با مشتریان استفاده می شود تا سود مناسب از ارتباط با مشتریان برده شود.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به نیاز روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن وضرورت استفاده از روش ها و مصالح جدید، به منظور افزایش سرعت ساخت،استفاده از ساندویچ پانلها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

شیشه تاشو یا شیشه آکاردئونی یکی از مدرن ترین محصولات ساختمانی طی سال های اخیر می باشد. زیبایی شیشه های تاشو یا شیشه های جمع شونده طی چند سال اخیر باعث استفاده بیش از پیش آن در ساختمان ها شده است.

سیستم شیشه تاشو محصولی است که این امکان را فراهم می آورد که بتوان از فضای بالکن و مشابه آن به بهترین شکل آن استفاده کرد.

این سیستم طوری طراحی شده که پانل اول ثابت بوده و بقیه پانلها متحرک می باشند و در ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می گیرند. شیشه ها از نوع سکوریت نشکن و ضخامت آن 8 میلیمتر می باشد. از شیشه تاشو در فضاهایی از قبیل استخر، بالکن، رستوران و … استفاده می شود.

سیستم شیشه تاشو این قابلیت را دارا می باشد که از ورود سرو صدا جلوگیری می نماید و طوری طراحی شده که مانعی در برابر باد و باران ایجاد می کند.

شیشه های آکاردئونی یا تاشو : (folding) این شیشه ها برای درب و پنجره هایی که عرض بیشتر از دو متر دارند بکار برده می شود.همچنین در پارتیشن بندی هایی که نیاز است به صورت موقت ارتباط آنها با یکدیگر قطع شود استفاده می گردد.اینگونه شیشه ها در یک سمت از فریم خود بصورت آکاردئونی جمع می شوند.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

درباره تبلیغات GLX

وقتی نام برند GLX را می شنوید چه چیزی در ذهن شما تداعی می شود؟ گوشی های موبایل GLX؟ خودرو؟ پژو ۴۰۵ GLX ؟ شرکت سازنده خودروهای GLX؟ مطمئنا می دانید که اولین تلفن همراه ساخت ایران به نام GLX می باشد، اما متاسفانه اولین گوشی همراهی ایرانی که متذکر می شود کاملا ساخت کشور ایران است نام ایرانی ندارد!!!!! و یک نام خارجی که مربوط به محصولات شاخه ای دیگر از صنایع است را یدک می کشد.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

پلی اتیلن یا پلی اتن یکی از ساده‌ترین و ارزانترین پلیمرها است.

پلی اتیلن جامدی مومی و غیر فعال است. این ماده از پلیمریزاسیون اتیلن بدست می‌آید و بطور خلاصه بصورت PE نشان داده می‌شود.

مولکول اتیلن ( C2H4 ) دارای یک بند دو گانه C=C است. در فرایند پلیمریزاسیون باند دو گانه هر یک از مونومرها شکسته شده و بجای آن پیوند ساده‌ای بین اتم‌های کربن مونومرها ایجاد می‌شود و محصول ایجاد شده یک درشت‌مولکول است.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

شیشه بالکن چیست؟

شیشه بالکن یا بالکن شیشه ای شما را از باد، باران، برف، گرد و غبار و پرندگان دور می کند. همچنین از ساختار درونی بالکن حفاظت می نماید، و در نتیجه فواصل تعمیر و نگهداری از بالکن طولانی تر می شود.

شیشه بالکن می تواند یک راه راحت برای اضافه کردن فضا به خانه خود باشد. علاوه بر اتاق نشیمن می توان با مبله و تزئین نمودن بالکن را مورد استفاده قرار داد تا در کنار خانواده و دوستان چای نوشید و از تماشای آسمان نهایت لذت را برد.

پوشش شیشه ای حفاظت زیبا را فراهم می کند، بدون اینکه نور را از دست بدهیم. شیشه بالکن یک راه حل امن و طولانی مدت برای حفظ ایمنی است.

چرا شیشه بالکن؟

با تشکر از بیش از 300 مشتریان راضی ، شرکت اروند تبدیل شده است یکی از سیستم های شیشه محبوب در سراسر کشور.

اروند به یک پیشرو در بخش شیشه بالکن تبدیل شده است. بخش توسعه محصول به ما اجازه می دهد تا ما بر روی لبه برش توسعه باقی بمانیم، و این در حالی است، راه حل های پوشش شیشه ای در تطابق با الزامات معماری و مشتری خاص یک هنر است.

شیشه بالکن را چگونه باید به دست آورد؟

شیشه بالکنی را آسان خرید کنید. سریعترین راه این است که برای سفارش و برآورد هزینه رایگان با شرکت تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات و بازدید برای شما تعیین گردد. شما همچنین می توانید در یک زمان به شرکت مراجعه و در فضایی گرم و صمیمی در کنار کارشناسان توضیحات مربوطه و همچنین بازدید از محصولات به این شرکت مراجعه فرمائید.

بعد از اطمینان حاصل شدن از نیاز به پوشش شیشه ای در بالکن مراحل و روال شرکت اجرا بدین صورت انجام می گیرد که  یک پیشنهاد اندازه گیری از طرف کارشناس فنی به شما ابلاغ می شود و کارشناس فنی از پروژه مورد نظر بازدید به عمل می آورد. نماینده / نمایندگی فروش مسئول دستور پانل های شیشه ای ، نصب و راه اندازی و آموزش عملی کاربر است. پس از نصب، شما می توانید بالکن را با مبلمان و دیگر عناصر دکور که تمایل دارید تزیین ، و از فضای بالکن در چهار فصل سال به بهترین شکل ممکن، لذت ببرید.

منبع: شیشه بالکن اروند سیستم

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

ساندویچ پنل چیست؟

راستش برای من همیشه سوال بوده که این ساندویچ پنلی که میگویند دقیقا به چه معناست. بهتر است توضیحات وبلاگ sandwich-panel.persianblog.ir را بخوانیم!


ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضا نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است) این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد.ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند. و از طرفی خود ساندویچ پانلهای سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان (بعضا پلی اورتان نیز نوشته می شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان است)، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوندو....


ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضا نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ خوردنی که نان آن مواد غذایی را احاطه کرده است) این ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد.ساندویچ پانل ها به دو گروه دیواری و سقفی تقسیم می شوند. و از طرفی خود ساندویچ پانلهای سقفی و دیواری از موادی مانند پلی یورتان (بعضا پلی اورتان نیز نوشته می شود که اصطلاح علمی و صحیح آن همین ساندویچ پانل پلی اورتان است)، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شوند و در پوشش انها از ورق آلومینیم ساده و طرح دار رنگی، ورق آلوزینک ساده و طرح دار رنگی، ورق های گالوانیزه رنگی و ... استفاده می شود.

کاربردهای ساندویچ پانل:

ساندویچ پانل ها کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف دارد برخی از این کاربردها عبارتند از: ساخت کانکس، کانتینر، کانکس های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بار انداز، مجتمع های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی،ساختمان های اداری  و تجاری و کلیه سازه ها و ساختمان ها با کاربردهای گوناگون میباشد.

از مزایا و ویژگی های استفاده از ساندویچ پانل می توان به مواردی چون:

1- قابلیت کاهش انتقال حرارت

2- قابلیت کاهش انتقال صوت

3- قابلیت کاهش انتقال رطوبت

4- قابلیت اشتعال بسیار پایین

5- قابلیت استفاده مجدد در پروژه های دیگر

و مزایای بسیار دیگر ...

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

عموماً خانه های مذکور به چند صورت ساختمان‌های پیش ساخته  بتنی ، فلزی ،چوبی و … موجود هستند که هر یک دارای مزیت‌ها و معایب خاص بوده که بر اساس مقتضیات مکانی و شرایط جغرافیایی هر کشور متفاوت می‌باشد.

به طور کلی چند مسئله باعث استفاده هر چه بیشتر از ساختمان‌های پیش ساخته می گردد که عبارتند از :

ساختمان پیش ساخته ویلایی

ساختمان پیش ساخته ویلایی

  1. تسریع در اجراء
  2. نظارت دقیق وکافی
  3. عایق بسیار مناسب
  4. ضد زلزله

ساختمانهای پیش ساخته یکی از آخرین محصولات جدید در جهت گسترش واحد‌های مسکونی می باشند که می تواند نیازهای مدیریتی برای ایجاد توازن جمعیت را فراهم کند. این صنعت آنچنان پیشرفت داشته که نه تنها آسایش مورد نیاز را در حد استاندارد تامین نموده، بلکه توانسته است سایر صنایع خانه سازی را تحت تاثیر قرار دهد.

ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی

ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دو ورق متصل شده که در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد، سطح بیرونی ورق ها می تواند صاف، کمی راه راه و یا با یک پروفیل قابل توجهی (به عنوان مثال برای سقف و یا طراحی نمای خارجی) باشد.

گسترده ترین روش پیش سازی در جهان ساختمان پیش ساخته ساندویچ پنلی می باشد. با استفاده از پانلهای بزرگ، درجه صنعتی شدن ساخت ساختمان بالا رفته و تعداد اتصالات و درزها کم شده و نیروی انسانی کمتری مورد نیاز است و سرعت نصب بالا می رود و از نظر معماری انعطاف پذیرتر می‌باشد

منبع: صنایع فایبر کانکس

  • سامان داوودیان