صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صفحه قیمت یا Pricing Page یکی از مهم‌ترین صفحاتی‌ است که هر کسب و کار مبتنی بر وبی دارد. بگذارید اینگونه بگویم که دومین مرحله (یا شایدم اولین مرحله) برای کاربران، بررسی قیمت خدمات شماست. فرض کنید کاربر را توانسته‌اید با محتوای خوب یا توضیحات مناسب یا هر چیز دیگری جذب کنید، او وارد صفحه قیمت خدمات شما شده و با صفحه‌ای مواجه می‌شود که به هیچ‌عنوان نمی‌تواند از آن سر در بیاورد! به همین جهت می‌خواهم در این نوشته ۴ چیز مهمی که باید رعایت کنید را بنویسم.

البته در نظر داشته باشید که این نکات بیشتر برای کسب‌وکارهایی است که نرم‌افزار را به عنوان سرویس ارائه می‌دهند و کمی با فروش محصول به صورت آنلاین متفاوت است؛ اما خواندن آن قطعا خالی از لطف نیست.

برای خواندن این نوشته به این لینک مراجعه کنید.

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

شاید لازم نباشد که اهمیت حفط مخاطبان در کسب و کار را برای شما یادآور شوم. این مخاطبان و مشتریان هستند که می‌توانند شما را به اوج برسانند و یا شما را یک شبه از عرش به فرش فرود آورند. اهمیت حفظ مخاطب در هر کسب و کاری از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار است اما درک مفهوم حفظ مخاطب و عمل به این درک دو داستان کاملا متفاوت هستند.

هر کمپانی بسته به نوع فعالیت و ابزاری که در اختیار دارد، اقدام به حفظ مخاطبان می‌کند. مهم ترین عاملی که میتواند در حفظ مخاطب موثر باشد، خدمات رسانی خوب و ایجاد تجربه ی یک خرید خوب از طرف شماست. در این مقاله می‌خواهم نگاهی داشته باشم به شیوه های حفظ مخاطب از دیدگاه کسی که بر هنر و صنعت تسلط دارد. تیلور سوئیفت.

تیلور سوئیفت را همه ما می‌شناسیم. خواننده مطرح و سرشناس پاپ امریکایی با میلیون دنبال کننده در فیس بوک و توییتر و اینستاگرام. اما به راستی او چگونه توانسته برای مدتی طولانی این طیف عظیم از مخاطبان را در گرد خود نگه دارد؟ خیلی ها موفقیت تیلور سوئیفت را در خوانندگی مدیون سبک خوانندگی او و زمانی که او برای هر آلبومش صرف میکند می‌دانند. اما در دنیای کسب و کار بسیار متفاوت تر از دنیای موسیقی است که تیلور سوئیفت بر آن حکم فرمایی می‌کند.

Jerry Jao بنیان گذار یک مرکز علم نگهداری، به تازگی در قالب یک مقاله به راز های تیلو سوئیفت و گروهش در حفظ مخاطبان پرداخته است. اولین چیزی که او به بدان پرداخته است کمپین #Taylurking است که طرفداران تیلور سوئیفت عکس های خود را همراه با آلبوم های جدید تیلور سوئیفت در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. بعد از اینکه عکس ها به اشتراک گذاشته شدند، خانم سوئیفت تعدادی از این عکس ها را به صفحات خود در شبکه های اجتماعی مختلف منتقل ( re-post) میکند. او حتی از برخی از اطلاعات بدست امده توسط  #Taylurking برای ارسال هدایا به بعضی از طرفداران استفاده میکند.

استفاده از این تاکتیک ها فقط در گرو یک ارتباط صمیمی بین تیلور سوئیفت و طرفدارانش است. شما هم به عنوان مدیر یک کسب و کار باید سعی کنید ارتباطی دوستانه و صمیمی را با مشتریانتان برقرار کنید. حتی اگر برند شما بر خلاف تیلور سوئیفت یک برند شخصی نیست، باز هم ابزار هایی به نام شبکه های اجتماعی در خدمت شما هستند که میتوانید بطور مستقیم با مشتریان تعامل داشته باشید. به مشتریان نشان دهید که برای آنها اهمیت قائلید.

Jerry Jao در ادامه می‌گوید که راز اصلی حفظ این طیف از مخاطبان در طی گذار، تاکید تیلور سوئیفت بر خوش به عنوان برند تجاری اصلی بوده و هنر موسیقی  او در رده بعدی قرار دارد.


منبع وبلاگ فرنیان

  • سامان داوودیان
  • ۰
  • ۰

همانطور که می‌دانید شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکه‌های نسبتا نوظهور اما بسیار موفقی است که در چند وقت گذشته بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. به‌طوری که تعداد کاربران روزانه آن از توییتر پیشی گرفته است و بخش زیادی از کاربران ترجیح می‌دهند که وقت خود را در این شبکه بگذرانند تا فیس‌بوک. البته در این که فیس‌بوک و توییتر همچنان شبکه‌های اجتماعی بسیار موثر و مهمی هستند شکی نیست، اما نباید قدرت تصاویر و اینستاگرام را انکار کرد.

instagram-logo

  • سامان داوودیان