صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از امکانات مهم در تبلیغات گوگلی امکان زمان‌بندی نمایش تبلیغات است. امکانی که می‌تواند در بودجه شما صرفه‌جویی کند و بازخورد بهتری برای تبلیغات شما رقم بزند. بگذارید با یک مثال شروع کنم؛‌ در نظر بگیرید شما کارتان فروش سرویس‌های اینترنت است و می‌خواهید برای این مسئله در ادوردز و با کلمات کلیدی خرید اینترنت، خرید ADSL و … تبلیغات کنید. اگر زمان نمایش تبلیغ را مشخص نکنید ادوردز بودجه شما را به ۲۴ ساعت تقسیم می‌کند و در تمامی ساعات شبانه روز نمایش می‌دهد.

از یک طرف این مسئله خوب است؛ کاربران مختلفی در ساعات مختلفی با شما آشنا می‌شوند. اما عیب این مسئله چیست؟ در نظر بگیرید ساعت ۱۰ شب، کاربری از طریق کلیک روی تبلیغات شما وارد سایتتان می‌شود و با شما تماس می‌گیرد. اما ساعت کاری شما ساعت ۹ تا ۵ است. کسی پاسخ تلفن نمی‌دهد و مشتری به سراغ خرید از یک سرویس‌دهنده دیگر می‌رود و صرفا بخشی از بودجه شما هدر می‌رود.

اما اگر زمان بندی درستی برای تبلیغات خود انجام دهید، می‌توان تا حد ممکن جلوی هدر رفت بودجه را گرفت. زمان‌بندی تبلیغات بر اساس روزهای هفته و ساعت‌ها قابل انجام است. حتی زمان‌بندی صحیح می‌توانید باعث کاهش هزینه مصرفی شما در طی روز هم بشود!

مثلا در نظر بگیرید که همان سرویس‌دهنده اینترنت،‌ تیم فروش ۲۴ ساعته دارد. اما رقیبانش در ساعات ۵ عصر به بعد دیگر سرویس نمی‌دهند و تبلیغات خود را تنظیم کرده‌اند که دیگر نمایش داده نشود. پس چند نفر از رقیبان این سرویس‌دهنده دیگر در نتایج تبلیغاتی گوگل حضور ندارند و می‌تواند با قیمت بسیار پایین‌تر در دسترس کاربرانش قرار بگیرد.

 منبع: زمانبندی تبلیغات در ادورز

  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • سامان داوودیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی