صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از سوالاتی که همکاران و مشتریان ما از ما می‌پرسند این است که چگونه می‌توان پارتنر گوگل شد؟ به همین جهت تصمیم گرفتم در این مقاله در مورد پارتنرشیپ با گوگل ادوردز توضیح بدهم.

به‌طور کلی شرکت‌هایی که مشتریان زیادی دارند و در طی ماه رقم زیادی تبلیغات از گوگل خریداری می‌کنند، می‌توانند برای دریافت پارتنرشیپ اقدام کنند. پارتنرشیپ در گوگل به دو نوع تقسیم می‌شود:

  1. پریمیر پارتنر (Premier Partner)
  2. گوگل پارتنر

گوگل پارتنر عادی

شرکت‌هایی که حداقل یک سال پیش درخواست پارتنرشیپ با گوگل داده‌اند، حداقل یک نفر از کارکنان آنها مدارک گوگل را دارد و حداقل در طی ۳ ماه گذشته ۱۰۰۰۰ دلار تبلیغات کرده‌اند، اصطلاحا Elligible می‌شوند که نشان گوگل پارتنر را دریافت کنند.

پس برای این که یک شرکت بتواند پارتنر عادی شود:

  • باید حداقل یک نفر از کارکنان آن مدارک گوگل را دریافت کرده باشد
  • حداقل یک سال در سیستم پارتنر عضو باشد و توانایی خودش را در مدیریت تبلیغات ادوردز نشان داده باشد (Performance)
  • حداقل ۱۰۰۰۰ دلار در طی ۹۰ روز گذشته مشتریانش در ادوردز خرج کرده باشند

گوگل پارتنر Premier


اما در این بین ۳٪ از شرکای گوگل، پریمیر هستند. این شرکت‌ها تعداد مشتریان بسیار زیادی دارند و تراکنش مالی بسیار بالاتری از پارتنرهای عادی دارند. به‌همین جهت گوگل برای آنها برنامه ویژه‌ای دارد. برخی از این برنامه‌ها،‌ دعوت به کنفرانس‌های گوگل، ارتباط با تیم پشتیبانی به صورت مستقیم، اولویت بالاتر در رفع مشکلات و … هستند.

گرچه منطقا شرکت‌هایی که پریمیر هستند، گزینه‌های بهتری برای برون‌سپاری تبلیغات هستند. اما در نظر داشته باشید که اغلب اوقات این شرکت‌ها به خاطر تعدد مشتریان، کیفیت کار بالایی ندارند و خیلی اهل ارائه مشاوره نیستند چون اگر بخواهند برای همه مشتریان‌شان، وقت زیادی بگذارند عملا زمان زیادی را از دست می‌دهند.

اما به طور کلی پارتنر بودن تنها مشخصه انتخاب یک آژانس برای تبلیغات در گوگل نیست. بلکه می‌تواند تنها یک سیگنال «نه خیلی قوی» برای انتخاب شما باشد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب یک آژانس برای تبلیغات، حتما با کارشناسان آن شرکت صحبت کنید. وب‌سایتشان را ببینید، محتواهایی که تولید کرده‌اند را بخوانید و نگاهی به مشتریانش بیاندازید.

جهت شفاف‌سازی به این نکته هم اشاره کنم که فرنیان تا ۵ ماه دیگر از زمان نوشته شدن این مقاله، پارتنر گوگل می‌شود ولی در حال حاضر نیست. ما تمایلی به پنهان کردن این مسئله نداریم چون طبق قوانین گوگل باید شرکت ما (که اکانت MCC اش ۷ ماه پیش ایجاد شده است) باید حداقل یک سال زمان بگذرد تا بتوانیم پارتنر شویم. گرچه پرداخت‌های ما توسط شریک تجاری ما در ترکیه (که پارتنر گوگل است) انجام می‌شود. اما همه افرادی که مسئولیت مدیریت تبلیغات شما در فرنیان را به عهده دارند،‌ مدارک گوگل را پیش از شروع کار روی اکانت‌های مشتریان، دریافت کرده‌اند.

صفحه پارتنرشیپ فرنیان

در صورتی که شرکتی ادعا کرد که پریمیر پارتنر است، حتما از او لینک به صفحه پارتنرش را بخواهید. تنها ۳٪ از پارتنرها، پریمیر هستند. در نتیجه شرکتی که کمتر از چند ماه از افتتاحش می‌گذرد یا حداقل یک وب‌سایت به‌درد بخور ندارد احتمالا یا چیزی را پنهان می‌کند و یا دروغ می‌گوید 🙂

منبع : مفاهیم پارتنر گوگل شدن

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • سامان داوودیان

نظرات (۱)

طب سنتی ظهور 

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی