صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مسلما حسابداری یکی از مسائل حائز اهمیت در هر کسب‌وکاری است. از آنجایی که ما در فرنیان یک آژانس کاملا دیجیتال هستیم سعی کرده‌ایم این پروسه‌ها را تا حد ممکن به صورت خودکار انجام دهیم. همانطور که در نوشته شیوه ارائه خدمات پشتیبانی و پیگیری از طریق CRM خواندید، ما بسیاری از کارهای روتین داخلی‌مان را با استفاده از Zapier خودکار انجام می‌دهیم.

مهم‌ترین چیزی که در مورد حسابداری برای ما اهمیت داشت، جمع‌آوری اطلاعات در قالب فایل اکسل بود تا بتوانیم گزارش‌ها و عملیات‌های مختلفی را روی آن انجام دهیم. برای این کار مجددا به سراغ Zapier رفتیم  و بخش فروشگاهی سایتی که در حال مطالعه آن هستید را به Google Sheets متصل کردیم.

حالا زپیر خرید‌های جدید را مستقیما و به صورت لحظه‌ای به Google Sheets ارسال می‌کند و ما می‌توانیم داده‌های خام را یک‌جا جمع‌آوری کنیم و بر اساس آنها فعالیت‌های مورد نیازمان را انجام دهیم. به طور مثال ممکن است که طی چند روز آینده این Sheet را به یک نرم‌افزار حساب‌داری تحت وب دیگر با استفاده از API متصل کنیم تا باقی فعالیت‌ها به صورت خودکار انجام شوند.

پست‌هایی که در قالب سلسله پست‌های «ادوردز و فرنیان» نوشته می‌شوند صرفا برای آشنایی بیشتر شما با فرنیان و البته ایده گرفتن شما هستند. توصیه می‌کنم شما هم به دنبال راه‌هایی برای بهبود پروسه‌های داخلی کسب‌وکار خودتان باشید تا بتوانید کارها را با سرعت بالاتر و کیفیت بیشتری انجام دهید. مسلما هم شما سود می‌کنید و هم مشتریان شما.

منبع : حسابداری خدمات ادورز فرنیان

  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • سامان داوودیان

نظرات (۲)

<a href="http://saftysign.ir" title="تابلو استیل" rel="nofollow">تابلو استیل </a>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی