صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از مسائلی که همیشه برای ما در آژانس فرنیان حائز اهمیت بوده است؛ بهره‌گیری از یک سیستم CRM قوی برای بهبود رابطه آژانس با مشتریانش است. از آنجایی که فروش بسته‌های تبلیغاتی ادوردز در فرنیان به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. در نتیجه ما اطلاعات نسبتا کاملی در مورد بسته‌های خریداری شده داریم و از آنجایی که از انجام کار دستی و بدون اتوماسیون فراری هستیم، تلاش کردیم سیستم را تا حد ممکن خودکار کنیم.

برای این که بتوانیم مشتریانمان را در سیستم CRM هاب‌اسپات دنبال کنیم، به سراغ بهره‌گیری از سرویس Zapier رفتیم. این سرویس با حدودا ماهی ۲۵ دلار به ما این اجازه را می‌دهد که بتوانیم بخش‌های مختلف خدمات‌مان را خودکار کنیم که در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون درگیری نیروی انسانی، انجام شوند.

زمانی که شما از ما بسته‌های تبلیغاتی گوگل خریداری می‌کنید و فیلدهای مختلفی را در فرم خرید (که به شکل زیر است) پر می‌کنید، این اطلاعات توسط WebHook به Zapier ارسال می‌شوند.

در نتیجه ما سه نیاز اصلی برای برقراری تماس و پیگیری را دریافت می‌کنیم. در مرحله پایانی که خرید خود را به پایان می‌رسانید، این اطلاعات به همراه بسته خریداری شده و جزئیاتش به Zapier ارسال شده و به صورت لحظه‌ای به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان Hubspot ارسال می‌شوند. این کار با تنظیم یک اتوماسیون بر اساس دریافت اطلاعات و ارسال به مرحله بعد انجام می‌شود.

در ادامه Zapier ابتدا یک مخاطب در CRM به نام مشتری و با آدرس ایمیل و شماره تلفنش ایجاد می‌کند.

سپس با استفاده از اطلاعات سفارش ثبت شده در سیستم ووکامرس، یک Deal جدید در CRM ایجاد می‌کند که حاوی اطلاعات بسته خریداری شده است.

پس از این که این دو بخش ایجاد شدند، Deal مربوطه در بخش Contacted & Paid قرار می‌گیرد و یک نفر از همکاران ما به آن کارت منسوب می‌شود که کارهای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی مشتریان را انجام بدهند. حالا در وهله اول سفارش مربوطه را به مرحله بعد یعنی Setting Up منتقل می‌کنند و در صورتی که کمپین به پایان رسید آن را به بخش Done منتقل می‌کنند.

در Deal مربوط به سفارش مشتری، مکالمات با مشتری نوت‌برداری می‌شوند و تغییراتی که ایشان خواسته‌اند به صورت وظیفه برای مسئول مربوط به آن نوشته می‌شوند و در اسرع فرصت ممکن توسط همکاران ما انجام می‌شوند.

  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • سامان داوودیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی