صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

همانطور که قبل‌تر خواندیدن؛ تبلیغات با استفاده از ادوردز برای ایران تحریم شده است. در نتیجه نام ایران در لیست کشورهای قابل انتخاب وجود ندارد. اما چگونه می‌توان در گوگل فارسی تبلیغات کرد؟

تبلیغات در گوگل فارسی

پاسخ به این سوال ساده است. در بخش تنظیمات کمپین امکان انتخاب زبان فارسی در کنار انگلیسی وجود دارد.  کافیست به این فکر کنیم که کشورهایی که به زبان فارسی صحبت می‌کنند، چه کشورهایی هستند. در واقع مهم‌ترین آنها ایران و سپس افغانستان است.

از آنجایی که بالغ بر ۹۹٪ کلمات کلیدی‌ای که مشتریان ما برای کمپین‌های تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنند فارسی است، می‌توان با تقریب خیلی خوبی مطمئن شد که تبلیغات به کاربرانی که در ایران زندگی می‌کنند نمایش داده می‌شود.

درست است که نمی‌توان ایران را به صورت مستقیم هدف قرار داد؛ اما چون اغلب افرادی که به این زبان صحبت می‌کنند در ایران هستند، می‌توان باقی کشور ها را از لیست حذف (Exclude) کرد.

اما چالش اصلی آنجایی است که می‌خواهید با کلمات انگلیسی، در ایران تبلیغات کنید. برای این مسئله می‌بایست تعداد زیادی از کشورها را Exclude کنید که دو چالش مهم پیش روی شما قرار می‌گیرد:

  1. بسته شدن اکانت گوگل ادوردز به خاطر شک برانگیز بودن رفتار شما (حذف اغلب کشورها به جای انتخاب کشور هدف)
  2. هدفمندی بسیار سخت و غیر دقیق

به‌همین جهت توصیه نمی‌کنم که با کلمات کلیدی انگلیسی، برای کاربران داخل کشور تبلیغات کنید. اما در صورتی که می‌خواهید در گوگل فارسی و برای کاربران فارسی‌زبان تبلیغات کنید؛ راهکار بسیار ساده‌است و مشکل خاصی نخواهید داشت.

منبع : تبلیغات در گوگل فارسی

  • ۹۷/۰۱/۲۵
  • سامان داوودیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی