صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

اینترنت اساسا نحوه ایجاد و ترویج کسب و کار ما را تغییر داده‌است: ما به مراتب به منابع و پتانسیل‌های بیشتری از قبل دسترسی داریم. پس، چرا خیلی از کارآفرینان از این فرصت‌های پربار بازاریابی غفلت می‌کنند یا آن را به عنوان کار غیرضروری به تاخیرمی‌اندازند؟

آن چیزی که من می‌بینم، تعداد انگشت شماری استراتژی بازاریابی آنلاین است که کسب‌وکار شما بدون آن‌ها رشد نخواهد کرد.

معیارهای نیاز

منظور من از این که شما به آن‌ها نیاز دارید چیست؟ بعد از همه این‌ها، آیا بازاریابی اختیاری است؟ آیا می‌توان کسب و کاری را بدون حضور در فضای آنلاین ساخت؟ از لحاظ فنی، بله، اما شما پتانسیل عظیمی از فرصت‌ها را از دست خواهید داد.

همه استراتژِ‌هایی که من به عنوان ضروری معرفی می‌کنم صفات زیر را دارا هستند:

مورد انتظار: مردم انتظار دارند این‌ها را از شرکت شما ببینند و شما به این استراتژی‌ها اهمیت بدهید. اگر نداشته‌باشید ممکن است مردم کمتر به شرکت شما فکر کنند.

در دسترس: هیچ‌کدام از این استراتژی‌ها سخت یا پیچیده نیست. فقط ممکن است کمی زمان بریا یادگیری نیاز داشته‌باشد، وگرنه، همه این استراتژی‌ها در دسترس است.

مقرون به صرفه: لازم نیست برای هیچ‌یک از این استراتژی‌ها پول زیادی صرف کنید. یکی را انتخاب کرده و بدون توجه به بودجه کم یا زیاد به اجرای آن‌ها بپردازید.

با ارزش: همه این استراتژِی‌ها پتانسیل بازگشت بسیار زیادی دارند. به این معنی که اگر از آن‌ها غفلت کنید، پتانسیل قابل توجهی را از دست داده‌اید.

حساس به زمان: هرچه بیشتر برای این استراتژی‌ها زمان صرف کنید، آن‌ها قوی‌تر خواهند شد. هرچه زودتر وارد این بحث شوید، بازده بیشتری دریافت می‌کنید.

این‌ها همه فاکتورهایی هستند که استفاده از استراتژی‌های آنلاین را ضروری می‌کنند. این استراتژیهایی که من ضروری می‌دانم:

  1. برندسازی فردی

کسب و کارهای موفق می‌توانند توسط کارآقرینان موفقی که آن‌ها را رهبری می‌کنند، تولید و حرکت بسیار زیادی داشته‌باشند. برندسازی خود، قبل از شرکتتان، اهرم اعتمادسازی را به دستتان می‌دهد و می‌توانید از تصویر شخصی خود برای ترویج شرکت استفاده کنید.

این کار همچنین قدرت ملاقات و شبکه‌سازی با دیگران، همکاری ‌های بیشتر و قرص‌دادن چهره خود به چهره سازمانتان را می‌دهد. این کار رایگان است، با چشم‌انداز درآمدزایی، هرچند نیازمند صرف وقت بسیار است.

  1. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا اشکال مختلفی دارد، بسته به اینکه چطور استراتژی خود را تشکیل دهید، می‌تواند اهداف مختلفی را دنبال کنید. برای مثال، شما می‌توانید از مقالات سفید، کتاب‌های الکترونیکی و دیگر اشکال محتوای طولانی برای افزایش دانلود، ثبت‌نام و نرخ تبدیل استفاده کنید. یا می‌توانید از بلاگ برای جذب بیشتری ترافیک ورودی بهره ببرید.

شما حتی می‌توانید از محتوا برای کمک و عیب‌یابی یا ترکیبی از هردو استفاده کنید. بازاریابی محتوا فوق‌العاده کاربردی و همه‌کاره است، و اگر با ارزش باشد، مشتریان شما انتظار دارند، شما هم از این تکنیک‌ها استفاده کنید.

  1. بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)

سئو فرآیندی است که سایت شما را در دید موتورهای جستجو قرار می‌دهد، بنابراین شما ترافیک بیشتری از مردمی که محصولات و خدمات ارائه‌شده توسط شما را جستجو می‌کنند. بیشتر موقعیت رتبه‌بندی جستجوی طبیعی شما بخاطر ساختار فنی سایت و استراتژی توسعه محتوای بدست می‌آید.

بنابراین، سئو و بهبود رتبه گوگل چیزی جز سرمایه‌گذاری برای محتوایی که دارید تولید می‌کنید، نیست. ارزش این کار زمانی معلوم می‌شود که شما بدون هیچ کاری به سرعت مطالب خود را ایندکس شده می‌بینید.

  1. نرخ تبدیل

بیشتر این استراتژی‌هایی که اشاره شد، برای جذب بیشتر مردم به ورود به سایت هستند، اما بعد از ورود این افراد، باید چکار کنیم؟ بهینه‌سازی نرخ تبدیل به شما کمک می‌کند با اطمینان مقدار بیشتری از هر بازدیدکننده سود ببرید.

گاهی‌اوقات، این بدان معناست که فرصت‌های تبدیل بیشتر داشته‌باشیم، و گاهی اوقات هم به معنای توسعه فرصت‌های تبدیل موجود است.

  1. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی جزو ترفندهای زود پولدار شویی نیست که به شما وعده داده شده‌است، اما پتاسیل قابل توجهی برای ایجاد و پرورش مخاطبان شبکه‌های اجتماعی دارد. بار دیگر، محتوا نقش مهمی در این استراتژی به عنوان فاکتوری که منجر به جذب مخاطب می‌شود، ایفا می‌کند. در این استراتژی، نام تجاری شما بیشتر دیده می‌شود، شهرت بیشتری کسب می‌کنید و ترافیک بیشتری از لینک‌های خود بدست می‌آورید.

  1. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی دارای بازگشت سرمایه حیرت‌انگیزی است، زیرا تقریبا نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارد. مشترکان ایمیلی خود را از بین مشتریان قدیمی، دنبال‌کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فرصت‌ها جمع‌آوری کنید. بعد حتی با یک خبرنامه بسیار کوتاه و ساده می‌توانید ترافیک ورودی خود را دو برابر کنید. ایمیل یکی از بهترین راه‌ها برای تعامل بیشتر و نگه‌داشتن نام تجاری در ذهن مخاطبان است.

شما شاید به این توضیحات توجه کنید یا نکنید، اما بگذارید یک مزیت دیگر این استراتژی‌ها را برایتان بگویم: همه این‌ها با هم کار می‌کنند. در حالی که ممکن است هرکدام را جداگانه پیگیری کنید، اما هریک می‌توانند به بقیه متصل شوند و نقش تغذیه‌کننده را داشته‌باشند. اگر همه را با هم پیگیری کنید، حتی ممکن است نرخ بازگشت سرمایه خود را بسیار بیشتر کنید.

منبع: ساعت ۲۴

  • ۹۵/۰۶/۳۱
  • سامان داوودیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی