صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 پشتیبانی انواع شبکه های کامپیوتری  مسائل شبکه های کامپیوتری از جمله مشکلاتی است که شرکت های بزرگ و کوچک با آن ها مواجه هستند. سازمان ها و شرکت ها معمولاً مشکلات زیادی از جمله خراب بودن برخی از کامپیوتر ها، شناسایی نشدن برخی از کامپیوتر ها در شبکه، آشنا نبودن با انواع تکنولوژی های کاربردی، مشکلات امنیتی، قابل دسترسی نبودن پرینترها و … روبرو هستند که نه تنها اتلاف وقت و هزینه های زیادی را موجب می شود، بلکه باعث عدم تمرکز برروی کار اصلی شرکت ها نیز خواهد شد.  سرویس نگهداری ما به شما اطمینان خواهد داد که از تمام کامپیوتر های شما نگهداری نموده و شبکه داخلی شرکت شما را به صورت دوره ای تنظیم و بررسی نماید تا به شبکه ای پایدار تبدیل شود. بدین ترتیب با صرف هزینه ای اندک از بابت مشکلات و مسائل شبکه های داخلی آسوده خاطر خواهید بود.  شبکه های که توسط آوا پردازش راه اندازی می شوند به مدت یک ماه رایگان پشتیبانی خواهند شد. پس از این مدت در صورت تمایل پشتیبانی شبکه شما بصورت ماهیانه و طی قرارداد جداگانه ای انجام خواهد شد.
فعالیت های اصلی شرکت
نگهداری و پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری
طراحی و اجرای مراکز داده و شبکه های : LAN,WAN,MAN         
مانیتورینگ ،تست ، آنالیز شبکه و خدمات ISMS
راهکارهای جامع پیام رسانی
شامل (E-mail Server و Lync sever)
راهکارهای جامع مدیریت وسهمیه بندی
منابع مصرفی(پرینتر ،اینترنت ،فایل سرور و ...)
راهکارهای جامع پشتیبان گیری و ذخیره اطلاعات
راهکارهای Server Based Computing-SBC
:: بخش شبکه و فن آوری اطلاعات :
 ممیزی و مستند سازی شبکه
 مشاوره در طراحی شبکه و تهیه RFP
مشاوره ، طراحی و راه اندازی شبکه های
گسترده ( WAN ) برای سازمانهای بزرگ
 طراحی نصب و راه اندازی شبکه های محلی ( LAN ) با رعایت اصول و استانداردهای جهانی و بر پایه آخرین تکنولوژی روز دنیا
 طراحی و اجرای پروژه های Voice ، Video و Data بر روی بستر اینترنت
 مشاوره در زمینه ایجاد سایت های بزرگ کامپیوتری و نصب تجهیزات مورد نیاز با استفاده از تکنولوژی روز دنیا
 پیاده سازی و اجرای طرح های امنیت شبکه
پیاده سازی و اجرای شبکه های اختصاصی ( VPN ) برای ارسال Voice ، Video و Data
اشکال زدایی و Trouble shooting در شبکه های بزرگ

راه ا ندازی  انواع Application Server  ،Portal over Share points

:: بخش امنیت شبکه:
 مشاوره در امنیت اطلاعات و شبکه                  
 پیاده سازی سیستم جامع امنیت اطلاعات و شبکه
آموزش پرسنل و مدیران فنی شبکه برای کنترل و ایجاد امنیت شبکه

:: بخش آموزش:
 برگزاری دوره ها ، کارگاههای عملی ، Camp های تخصصی IT  :  از جمله
دوره هایMicrosoft ، Cisco، CompTIA،  Security
 ارزیابی پرسنل و امکان سنجی جهت ارگانها ، شرکتها و موسسات و برگزاری دوره های ویژه پرسنل
برگزاری دوره های ویژه مدیران و کارشناسان
برگزاری دوره و ارائه راه حلهای جامع در زمینه آموزش ICT
ارائه سمینارهای علمی در خصوص IT و امنیت شبکه
آموزش نرم افزارهای تخصصی امنیت ، مونیتورنیگ و مدیریت شبکه
برگزاری دوره های کاربردی کوتاه مدت
ارائه راه کارهای جامع امنیتی
محافطت شبکه های کامپیوتری و منابع شبکه در مقابل تهدیدات و خطرات ،امری حیاتی برای تداوم و بقای هر سازمان می باشد .طلیعه ارتباطات پارسیان با ارائه طرح های جامع امنیتی چند لایه ،شبکه ها و اجزای آن را در مقابل تهدیدهای اینترنتی و داخلی محافظت می نماید .این طرح ها شامل ،دستگاه های مدیریت تهدیدات یکپارچه UTM ،مدیریت وصله ها و امنیت نقاط انتهایی(Endpoint Security ) می باشد .
مانیتورینگ ،تست و آنالیز شبکه و خدمات ISMS
جهت اطمینان از سلامت نرم افزاری و سخت افزاری سرور ها و اجزای شبکه ،خدمات آنالیز شبکه با استفاده از تجهیزات و نرم افزارهای پیشرفته صورت می گیرد .همچنین نقاط آسیب پذیر شبکه شناسایی شده و راه کارهای اصلاحی جهت رفع آن ارائه می شود .با استفاده از محصولات قدرتمند مانیتورینگ ،کلیه اجزای شبکه مورد نظارت قرار گرفته و خطاهای رخ داده شده و گزارش های آن از طریق ایمیل در اختیار مدیر شبکه قرار می گیرد.این شرکت همچنین راه کارهای جامع در زمینه مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) ارائه می نماید .
طراحی و اجرای مراکز داده و شبکه های LAN ,WAN ,MAN
در نظر گرفتن محلی مناسب و امن برای نگهداری سرور ها و تجهیزات ذخیره سازی ،که حیاتی ترین اجزای شبکه می باشند ،از اهمیت به سزایی برخوردار است .در این خصوص ،اتاق سرور باید از شرایطی ویژه همانند ساختار مقاوم و ضد زلزله ،تمیز و عاری بودن از گرد و غبار ،سیستم اطفای حریق ،سیستم تهویه مناسب و کنترل تردد برخوردار باشد .این شرکت ،کلیه فعالیت ها و خدمات مربوط به راه اندازی و نگهداری مراکز داده چه از نظر آماده سازی محل فیزیکی و چه تامین تجهیزات مورد نیاز و نصب ،راه اندازی و نگهداری آن را با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی ارائه می کند .
پیاده سازی سیستمهای کنفرانس
به کمک این سیستم ها کاربران می توانند در هر مکانی با یکدیگر کنفرانس متنی، صوتی و تصویری داشته باشند. شرکت هایی که دارای مکانهای فیزیکی مختلفی می باشند، می توانند جهت کاهش هزینه های مکالمات تلفنی و ارتباط بهتر با سایر کارمندان از این سیستم ها بهره ببرند. در ضمن پیاده سازی این سرویس در یک ساختمان می تواند رفت و آمد کارمندان در محیط شرکت و در نتیجه ترک میز کار را کاهش دهد .
راهکارهای جامع پیام رسانی
این شرکت محصولات جامع و قدرتمندی در خصوص ایمیل سرور ،VOIPو Web Conferencing ارائه می کند ؛علاوه بر این این نرم افزارها کاملا رایگان یوده و این شرکت تنها هزینه نصب و راه اندزی آن را دریافت می نماید.در خصوص Web Conferencing ،این شرکت با ارائه تجهیزات مرکزی ،نیاز به استفاده از هرگونه تجهیزات خاص در سمت کاربر را مرتفع کرده و راهکارهای مدرن و مقرون به صرفه را در اختیار سازمانها قرار می دهد .همچنین این شرکت جهت راه اندازی تلفن اینترنت یا VOIP و تامین تجهیزات مورد نیاز دارای تجربیات بسیار گرانباهایی است .
راهکارهای جامع مدیریت و سهمیه بندی منابع مصرفی
کنترل دسترسی کاربران سازمان به منابع مصرفی مانند اینترنت و پرینت امری بسیار ضروری بوده و همواره یکی از نیازهای مهم مدیران شبکه بوده است .این شرکت محصولات و خدماتی را جهت مدیریت پهنای باند ،سهمیه بندی اینترنت به صورت حجمی و زمانی به ازای هر کاربر /گروه به صورت ثابت و شناور و همچنین محصولاتی برای سهمیه بندی ،کنترل و مدیریت پرینت ارائه می کند .
راهکارهای جامع پشتیبان گیری و ذخیره اطلاعات
خطر از دست رفتن اطلاعات ،خرابی هارد دیسک ها ،سیستم عامل و سایر وسایل ذخیره سازی ،همواره یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران شبکه بوده است . با استفاده از راهکارهای پیشرفته و جامع سخت افزاری و نرم افزاری برای ذخیره سازی ،پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات و سیستم عامل ،شرکت طلیعه ارتباطات پارسیان مشکل را به صورت شگفت آوری حل کرده است ،به شکلی که در کمترین زمان اوضاع به روال عادی باز می گردد .
راهکارهای Server Based Computing-SBC
در راهکارهای SBC ، در صورتی که نیاز به استفاده از برنامه ای دارید که باید روی چندین کامپیوتر در شبکه قرار داشته باشد و نصب آن روی تک تک کامپیوتر ها امکان پذیر نمی باشد (برای مثال آن برنامه دارای قفل است یا سخت افزار و سیستم عامل کامپیوترهای شما جوابگویی نصب آن نرم افزار نمی باشند) یا نگهداری و تنظیمات آن نرم افزار روی چندین کامپیوتر زحمات زیادی دارد، برنامه های کاربردی بر روی یک یا چند سرور اجرا شده و کاربران به جای نصب مجدد آن بر روی کامپیوتر خود ، از برنامه های سرور استفاده می کنند .برنامه های منتشر شده از روی سرور ،از طریق مرورگر اینترنت و همچنین Thin Client ها برای افراد مجاز قابل دسترسی می باشد .این راهکارها از حیث مدیریت و صرفه جوی اقتصادی از مزایای متعددی مانند عدم نیاز به خرید لایسنس نرم افزارها ،نگهداری آسان برنامه ها ،امنیت فوق العاده و ... برخوردار است .
نگهداری و پشتیبانی فنی
نیاز کسب و کارها به سیستم های کامپیوتری، مقوله ای است که این روزها نمی توان آن را انکار نمود. پردازش و نگهداری داده های انبوه و بهره برداری از امکانات اینترنت را شاید بتوان ساده ترین و در عین حال اساسی ترین کاربردهای تجاری کامپیوترها دانست. از این رو، هرگونه ناکارآمدی و اختلال در عملکرد این سیستم ها، می تواند سازمان را با بحرانی جدی روبرو کرده و پیامدهای جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
گروه مشاوره و مهندسی نیرانا به منظور تضمین کارآمدی سیستم های کامپیوتری و پیشگیری از بروز وقفه در امور کسب و کارها، خدمات تخصصی زیر را به شرکت ها ارائه می نماید:

پشتیبانی نرم افزار
عیب یابی و رفع نقص سیستم عامل ها و نرم افزارهای عمومی
مدیریت سیستم های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم افزاری
نصب و پیکربندی سیستم عامل ها و نرم افزارهای عمومی
پیگیری پشتیبانی فنی نرم افزارهای اختصاصی
مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس های نرم افزاری
مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم افزارهای عمومی
پشتیبانی سخت افزار
عیب یابی و رفع نقص تجهیزات سخت افزاری، پرینترها، اسکنرها و یو پی اس ها
مدیریت سیستم های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت افزاری
 نصب و پیکربندی سخت افزارهای جانبی
مشاوره و پشتیبانی و نگهداری شبکه در زمینه خرید و ارتقا سخت افزارها، سیستم های کامپیوتری، پرینترها، اسکنرها و یو پی اس ها
پشتیبانی و مدیریت شبکه
عیب یابی و رفع نقص تجهیزات active، passive و سرویس های نرم افزاری شبکه کامپیوتری
مدیریت شبکه کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی شامل مانیتورینگ شبکه و مدیریت توزیع منابع موجود در شبکه
پشتیبانی اینترنت و وب
پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت
راه اندازی و پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی
مشاوره در زمینه انتخاب، تمدید و ارتقا سرویس اتصال به اینترنت
مشاوره در زمینه انتخاب، ثبت و تمدید دامنه های اینترنتی

  • ۹۴/۰۸/۰۲
  • سامان داوودیان

نظرات (۱)

Dear Jennifer!You ARE the best teacher I've ever seen or heard!!!I SUPPORT YOU!!! BY ALL MEANS!!!I wish ALL the teachers and ALL the students in the world knew JenniferESL Channel, and Jennifer Lebedev as a BRILLIANT teacher!!!With great reakpct,Nsdezhda,Ueraine

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی