صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شیشه تاشو یا شیشه آکاردئونی یکی از مدرن ترین محصولات ساختمانی طی سال های اخیر می باشد. زیبایی شیشه های تاشو یا شیشه های جمع شونده طی چند سال اخیر باعث استفاده بیش از پیش آن در ساختمان ها شده است.

سیستم شیشه تاشو محصولی است که این امکان را فراهم می آورد که بتوان از فضای بالکن و مشابه آن به بهترین شکل آن استفاده کرد.

این سیستم طوری طراحی شده که پانل اول ثابت بوده و بقیه پانلها متحرک می باشند و در ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می گیرند. شیشه ها از نوع سکوریت نشکن و ضخامت آن 8 میلیمتر می باشد. از شیشه تاشو در فضاهایی از قبیل استخر، بالکن، رستوران و … استفاده می شود.

سیستم شیشه تاشو این قابلیت را دارا می باشد که از ورود سرو صدا جلوگیری می نماید و طوری طراحی شده که مانعی در برابر باد و باران ایجاد می کند.

شیشه های آکاردئونی یا تاشو : (folding) این شیشه ها برای درب و پنجره هایی که عرض بیشتر از دو متر دارند بکار برده می شود.همچنین در پارتیشن بندی هایی که نیاز است به صورت موقت ارتباط آنها با یکدیگر قطع شود استفاده می گردد.اینگونه شیشه ها در یک سمت از فریم خود بصورت آکاردئونی جمع می شوند.

  • ۹۴/۰۶/۲۷
  • سامان داوودیان

نظرات (۱)

نمیدونم اینا چیه از شون سر در نمیارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی