صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

صنایع ایران

آشنایی با صنایع مختلف ایران

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

عموماً خانه های مذکور به چند صورت ساختمان‌های پیش ساخته  بتنی ، فلزی ،چوبی و … موجود هستند که هر یک دارای مزیت‌ها و معایب خاص بوده که بر اساس مقتضیات مکانی و شرایط جغرافیایی هر کشور متفاوت می‌باشد.

به طور کلی چند مسئله باعث استفاده هر چه بیشتر از ساختمان‌های پیش ساخته می گردد که عبارتند از :

ساختمان پیش ساخته ویلایی

ساختمان پیش ساخته ویلایی

  1. تسریع در اجراء
  2. نظارت دقیق وکافی
  3. عایق بسیار مناسب
  4. ضد زلزله

ساختمانهای پیش ساخته یکی از آخرین محصولات جدید در جهت گسترش واحد‌های مسکونی می باشند که می تواند نیازهای مدیریتی برای ایجاد توازن جمعیت را فراهم کند. این صنعت آنچنان پیشرفت داشته که نه تنها آسایش مورد نیاز را در حد استاندارد تامین نموده، بلکه توانسته است سایر صنایع خانه سازی را تحت تاثیر قرار دهد.

ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی

ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دو ورق متصل شده که در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد، سطح بیرونی ورق ها می تواند صاف، کمی راه راه و یا با یک پروفیل قابل توجهی (به عنوان مثال برای سقف و یا طراحی نمای خارجی) باشد.

گسترده ترین روش پیش سازی در جهان ساختمان پیش ساخته ساندویچ پنلی می باشد. با استفاده از پانلهای بزرگ، درجه صنعتی شدن ساخت ساختمان بالا رفته و تعداد اتصالات و درزها کم شده و نیروی انسانی کمتری مورد نیاز است و سرعت نصب بالا می رود و از نظر معماری انعطاف پذیرتر می‌باشد

منبع: صنایع فایبر کانکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی